Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zlot samochodów FSO-fotorelacja
#1
Było to tak:
Nasz forumowy Ceva niekwestionowany znafca i miłośnik pojazdów z epoki PRL nabył takie oto cacko:
[Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_10_31_148682086.jpeg]
Rocznika nie pomnę, wyciągnięty ze stodoły/pachniał myszami :Smile/. W cevnikowym garażu odzyskał sprawność do jazdy, dostał nowe felgi z oponkamy i parę innych dupereli. Jak już odpalił to dumny właściciel stwierdził że trzeba się pokazać na 3-cio majowym zlocie pod bramą FSO. Jak postanowił tak zrobił przy okazji zgarnął mnie na prawe siedzenie.  I z fasonem podjechaliśmy pod bramę byłej fabryki.
 Takich kolekcjonerów jak Wojtek w sumie zjechało sie ze stu.
[Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_10_18_14867744.jpeg] [Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_08_42_14843852.jpeg] [Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_08_52_14861455.jpeg] [Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_09_17_148632424.jpeg] 
Byli i tajniacy
[Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_10_56_14870575.jpeg] oraz orginalny radiowóz z poprzedniej epoki [Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_10_42_148691956.jpeg]
Właściciel onego pojazdu został grzecznie( bez używania srodków przymusu bezpośredniego) poproszony o zaklejenie literki P na czas przejazdu.
Lata mijają a poczciwy Poldek ciągle w służbie; [Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_10_04_14866454.jpeg]
Pan organizator był lekko przerażony ilością przybyłych aut. Po długich konwersacjach z prawdziwą drogówką ustalono trasę przejazdu. Wzdłuż Wisły do Międzylesia pod pomnik załogi  Liberatora niosącego pomoc powstańcom, strąconego nad lasem. W trasie dzielnie towarzyszyły nam dwa produkty z FSO: pick up oraz Fiacior. Warszawa miała nieorginalny silnik.
[Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_07_47.jpeg] [Obrazek: thumb_115_09_05_21_12_41_09.jpeg]
Po przyjeżdzie na miejsce stwierdziliśmy zgodnie że pchanie się wąską drogą przez las w takim towarzystwie to jednak nie najlepszy pomysł i zawróciliśmy do domu.  Dziękuję  Cevie za ta wycieczkę-powrót do lat młodości.
Kciół winien być oddzielony od państwa, nie wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży. Naród winien być panem własnego losu i jego prawa powinny być nadrzędne wobec praw Kościoła. Żadna religia nie może im przeczyć, odwołując się do prawa boskiego, przeciwnie, każda religia powinna być posłuszna prawom ustanowionym przez naród.
Tadeusz Kościuszko (1746?1817)  generał, bohater  Stanów Zjednoczonych

Odpowiedz
#2
Może (na pewno?) czegoś nie zrozumiałem, ale dlaczego bez „Warszaw“ i „Syrenek“? Moja „Syrena“ 104 z początku lat 70-tych (chociaż nie wiadomo, czy jeszcze istnieje) płakała…
Pozdrawiam
Henryk
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości